Acum ceva timp intentionam sa lansez un director web putin diferit de ce exista in momentul de fata in online-ul romanesc. Asadar am incropit un design dragut, am proiectat baza de date, am scris cateva linii de cod si m-am oprit. Intrucat era un proiect personal, am inceput sa-l neglijez, acordand atentie maxima proiectelor firmei.

Azi, pentru ca au trecut mai mult de 6 luni de cand am inceput proiectul si pentru ca sunt sigur ca nu-l voi termina niciodata, am hotarat sa vand acel design unui utilizator al forumului PHPRomania. Pretul este mai putin relevant pentru ceea ce vreau sa subliniez.

Decizia odata luata, contactez utilizatorul cu pricina si ii trimit un link spre design, insa nu inainte de a scrie frumos “TEMPLATE” pe diagonala imaginii. Raspunsul nu intarzie sa apara. Utilizatorul considera ca sunt victima unei tepe, ca acel design este un template si ca este posibil sa mai fie folosit de cateva site-uri. Ba mai mult decat atat, este de parere ca habar nu ai ce e ala internet, programare, design.”. Poate ca asa o fi, poate ca afirmatia de mai sus se verifica in comparatie cu el.

Insa ce mi se pare amuzant si motivul pentru care am scris aceasta insemnare este explicatia pe care o da in sensul ca design-ul in cauza ar fi un template: E un template, si nu pentru ca scrie pe el ci pentru ca are aceste cuvinte: lorem ipsum dolor sit amet ……. si tot asa (astea le gasesti numai pe template-uri cumparate la kilogram). De ce cineva care ti-a facut acest template ar fi pus cuvintele astea? De ce nu a scris “aici vine publicata stirea zilei, bla, bla, bla….”“.

Designeri din lumea intreaga, eu va dau un singur sfat: nu mai scrieti “Lorem ipsum dolor sit amet” in design-urile pe care le construiti pentru ca nu se stie ce client nimeriti😀